fredag den 1. august 2008

Manden med rygsækken

Det bliver endnu en god weekend i cyklingens tegn! Som sidste år, er vi inviteret til afslutningen på Post Danmark Rundt. Denne gang af Saxo Bank. Det glæder jeg mig til..... også selvom CSC-SaxoBanks TdF hold ikke er med i år.

Og dagen efter er der jo Tour de Charlottenlund, som vores cykelklub arrangerer, også lige som sidste år. I år kommer Michael Rasmussen dog ikke, for han har jo karantæne. Men, vi starter op med et motionsløb over 10 omgange, så her er han da velkommen ;-)

Og, i morgen lørdag er det den sædvanlige lørdagstur med 9:15 holdet fra OCC. Uha, det bliver dejligt, for jeg har slet ikke cyklet i denne uge. Jeg har nemlig brugt aftenerne på at forsøge at lære Asger at cykle. Og, det er sgu svært! Han har mine manglende motoriske evner og Hannes overdrevne forsigtighed. Arme barn. Men det har tilgengæld haft en gunstig virkning på min fod som har gjort ondt på alle mulige måder, siden jeg sparkede til den Kinesiske Mur, så den var lige ved at flytte sig.

Og, hvad er det så med ham, manden med rygsækken? Jo, hvis du læser mine indlæg fra sidste år, vil du kunne se, at BS var tilstede ved begge løb, behørigt armeret med en rygsæk. Den gang spekulerede jeg over, hvad han mon havde i den. Nu ved jeg det!!

I dag har BT nemlig flere historier om hvor hård skæbnen har været ved Bjarne Riis, og i den forbindelse udtaler BS: "Det vigtigste er, at man skal få det ud, hvis man har noget i rygsækken" Aha.. BS render altså rundt med en tom rygsæk!

Så ved jeg det. ....Nu mangler jeg bare at finde ud af, hvorfor f.. han så render rundt med den?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, vi havde nogle overvejelser om at få Asger på en cykel her i Egå, men vi turde ikke.
Asger fortalte os at han var lige ved at blive god til det sidste sommer, men af en uforklarlig grund stoppede det op og så glemte han det.
Med familiens stædighed kommer han i gang.
Hilsen fra Asgers morfar - og stor lykke med cykeløvelserne.